Jungner vannoo sisäisen markkinoinnin nimiin... - Markkinointitoimistossa tapahtuu

21. helmikuuta 2008

Jungner vannoo sisäisen markkinoinnin nimiin...

Visio2008 -seminaarissa olleet tietävät, mitä tarkoitan otsikolla. Tässä todistusaineisto. ;)

"--Läheskään kaikki eivät ymmärrä Ylen toimitusjohtajan Mikael Jungnerin yrityksiä luoda yhteishenkeä. Yhtiö lahjoitti työntekijöilleen ystävänpäivänä "Ylestä perkele" -tekstillä varustettuja mukeja...--"

Kaikkea voi tehdä sisäisen markkinoinnin (ja budjetin nimissä).

Mutta jos maine lähtee, "niin so fucking what".

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Nuo tekstithän oli kuulemma valittu jo ennen tuota So Fucking What -kohua. Kuulemma. Hauskaksi ne teki vasta Jungnerin kommentti.

Tuolla "Ylestä, perkele!" yritetään viestiä ylpeyttä työpaikasta. Kamalaa, jos ylpeys yleläisyydestä on niin kaukaahaettua, että sitä pitää korostaa kirosanalla ennenkuin kukaan voi uskoa. "Mä oon Expressionisti, -TANA!!"

Ystäväni oli töissä Ylellä ja hän ainakin oli erittäin ylpeä.. ..kahdeksan viikon vuosilomista.