Engagement-markkinointi -taas uusi termi!!!
Engagement.
Siinä se on. Jälleen uusi termi. Aloittaakohan Teemu Takalan kirja Suomessa täysin uudenlaisen keskustelun markkinointi 2.0 -nimisestä ilmiöstä? Ehkä nyt kaikkien ei tarvitse olla enää brändiosaajia, vaan Googlesta voidaan hakea seuraavat kolme vuotta mainos- ja markkinointitoimistoita nimellä Engagemant-markkinoinnin ammattilaisia!
Trendi-termeissä on voimaa. Brandmark, brandi, brändi, lovemark, engagement... Mitä seuraavaksi? Nyt odotellaan seuraavaa aaltoa. Kenties on ihan vain The Markkinointi?
Oletko Sinä lukenut jo opuksen? Kommentteja. Itse en ole vielä tutustunut...
1 kommentti:
Taas uusi termi. vrt. Wikipediassa käyttäjätuotanto (produsage) ja yleisöosallisuus (crowdsourcing). Nuo markkinoinnin pojat ja tytöt tarvitsevat iskusanoja.
Lähetä kommentti