Suostuisitteko promoamaan alasti? - Markkinointitoimistossa tapahtuu

10. tammikuuta 2008

Suostuisitteko promoamaan alasti?

Ei, en ole bookkaamassa promoottoria kyhnyttämään autoni konepeltiä (sitä paitsi se on juuri maalattu!) mutta ajattelinpa kartoittaa onko täällä rohkeita exhibi.. eikun Expressionisteja. New Yorkissa nimittäin kymmenet naiset mainostivat uutta televisio-ohjelmaa "How to Look Good Naked" vain kylpytakkeihin pukeutuneena. Amerikassahan saunotaankin pyyhkeet päälle, joten Suomi-versio vastaavasta vaatisi tietysti tinkimätöntä alastomuutta. Eihän ohjelman nimikään ole "How to Look Good in a Bathrobe".

Voi kuitenkin mennä vielä hetki, ennenkuin TV-ohjelmaa promotaan täällä Pohjolassa ihan tuolla volyymilla. Roma-sarjan alkaessa joku seisoi mainoskyltin kanssa Helsingin vilkaimman risteyksen liikenteenjakajan päällä ja siitäkin taidettiin tehdä valitus. Jos H&M:n mainosjuliste vaarantaa liikenteen, niin miten mahtaisi käydä kun vaikkapa vain 50 Expressionistia kirmaisi alasti pitkin Mannerheimintietä? Odotetaan nyt kuitenkin ainakin lämpimämpiä kelejä.

Kuva ja koko juttu N.Y.:n promosta löytyy täältä http://promomagazine.com/eventmarketing/lifetime_women_bra_nyc/

1 kommentti:

Päivi Luomanen kirjoitti...

Itse asiassa tuo kirjoituksesi Salminen poiki pari erittäin hedelmällistä kampanjaideaa mm. sauna-alan toimijalle. Lisäksi tuli mieleen eräs yhteiskunnallinen idea.

Nim. Perjantai-illan huuruissa jo...